Termeni și condiții

Următorii termeni de vânzare și livrare se aplică pentru toate achizițiile efectuate pe artvent.md cu livrare în Republica Moldova.

Acest site este operat de Artent RTD SRL, o societate cu răspundere limitată, organizată și funcționând în conformitate cu legile din Republica Moldova, având sediul social în Străseni, Vorniceni, str. Ion Creanga, nr.18,  Republica Moldova, cod fiscal 40561151, număr de telefon 067341341 și adresă de e-mail info@artvent.md.

 

1.PREȚUL PRODUSELOR

Prețul individual al produsului este afișat in detaliile produsului, în pagina sa, dar si in coșul de cumpărături.

  • Prețul unui produs include TVA si accize
  • Prețul produsului nu include costurile de transport.
  • Disponibilitatea si prețul produselor Artvent RTD sunt supuse unor erori de tipar. Acest lucru se aplică atât pentru ofertele tipărite (broșuri si pliante publicitare) cât si pentru orice informație afișată pe artvent.md. In cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cat mai curând posibil.
  • Toate prețurile sunt actuale si sunt actualizate in mod regulat.
  • Prețul pe care trebuie sa îl plătiți este cel din momentul achiziției.

 

2.MODALITĂȚI DE PLATĂ

artvent.md va pune la dispoziție următoarele modalități de a plăti produsele comandate:

  • ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului;
  • plata online cu cardul, prin sistemul MICB;
  • plata cash la sediu artvent.md

 

PLATA LA LIVRARE

Puteți alege plata comenzii la livrare.

Pentru plățile în numerar, conform legii nr. 845 din 3 ianuarie 1992 cu privire la antrerprenoriat și întreprinderi, începând cu data de 1 ianuarie 2021, suma maximă pe care Artvent RTD o poate încasa de la o persoană fizică este de 100.000 lei pentru fiecare tranzacție. Pentru toate celelalte situații (întreprinderi) suma maximă pentru fiecare cumpărător este de 10.000 lei pe zi

 

Aviz privind protecția confidențialității a informațiilor despre clienți și politica de securitate. În conformitate cu legea Privind protecția datelor cu caracter personal № 133/2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal artvent.md este obligat să utilizeze datele Dvs. cu caracter personal, exclusiv în conformitate cu nivelul de securitate cerut și doar în scopurile menționate. Site-ul artvent.md nu are drept de acces și respectiv nu stochează informații de ordin confidențial, care se referă la cardurile bancare ale cumpărătorilor.

 

3.CONFIRMARE COMANDĂ

În momentul  în care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații:

  • Comanda dumneavoastră
  • Adresa de livrare
  • Modalitatea de livrare
  • Numărul de urmărire
  • Modalitatea de plată
  • Preț/prețurile

Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Artvent RTD.

Se considera finalizata comanda in momentul in care beneficiarul o confirma telefonic furnizorului. Comanda nu se livrează niciodată daca beneficiarul nu o confirma in prealabil.

După finalizarea comenzii, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată, cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați.

Până la momentul finalizării comenzii, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, va vom rambursa complet suma plătita pentru produsul respectiv, in conformitate cu politica de returnare a produselor.

Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește in stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.

 

4.RETURNAREA PRODUSELOR

Se pot returna doar produsele care se afla in aceeași stare fizica in care au fost livrate: fără urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le înapoiați), fără rupturi, in ambalajele originale.

Produsele pot fi returnate in următoarele doua cazuri:

Cazul 1
In situația in care beneficiarul returnează un produs din motive care îl privesc:
– “nu îmi mai place produsul”;
– “mi-am dat seama ca îmi doream altceva”;
– “mi-am dat seama ca am comandat produsul greșit”;
– oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezintă o greșeala a companiei artvent.md. (produs defect sau mărime/produs trimis greșit);
Compania Artvent RTD este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a făcut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform Legii nr. 105 din 13.03.2003..

Cazul 2
In situația in care beneficiarul returnează un produs din motive care ne privesc:
– produsul trimis are defect din fabrica;
– produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs/alta mărime/alta specificație);
ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate, iar compania Artvent RTD este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.

Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastră sa anunțați intenția de returnare, prin accesarea zonei de pe site legata de returnarea produselor.

 

 

5.TRANSPORTUL

LIVRARE LA MAGAZINUL Artvent RTD – NU SE APLICĂ TAXĂ DE LIVRARE 

 Rezervă şi ridică din magazin este valabilă pentru toate produsele disponibile in magazinul Artvent RTD. Dacă alegeţi această opţiune, veţi primi un e-mail cu confirmarea comenzii, dupa care veți fi contactat telefonic de un operator artvent.md pentru confirmarea comenzii. Comanda trebuie ridicată in timpul programului de lucru al magazinului din ziua plasării comenzii sau ȋn următoarea zi lucrătoare. Comanda va fi plătită in momentul in care o ridicaţi de la magazinul Artvent RTD.

LIVRARE LA O ADRESĂ OFERITĂ DE DUMNEAVOASTRĂ – LIVRAREA ESTE CONTRA COST 

Artvent RTD are posibilitatea de a livra clienților de pe teritoriul Republicii Moldova.

Va rugam să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.

Termenul de livrare este de  2 zile lucrătoare.

In cazul in care beneficiarul nu este găsit la adresa menționata la plasarea comenzii, curierul va avea încă o tentativă de a contacta beneficiarul. Prin tentativă se are în vedere inclusiv apelurile telefonice nepreluate de către beneficiar. În condiția în care după cele două încercări beneficiarul nu a fost găsit la adresa menționată la plasarea comenzii, comanda va fi anulată.

Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri în perioadele aglomerate și în perioada iernii datorită condițiilor meteo.

Compania Artvent RTD nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri întârziate în cazurile:

  • cazul fortuit: blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei, căderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot apărea în modul de transport, etc.;
    cauze naturale: furtuni, incendii, inundații, zăpadă sau îngheț, etc.;
    • cauze umane: războaie, starea de asediu, greve, revoluții, etc..

 

COSTUL TRANSPORTULUI

Costul transportului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

 

– în Chișinău – Gratuit

– în restul localităților tariful este de 50 lei (TVA inclus) pentru primul 1 kg, si 5 lei pentru fiecare kg adițional, la care se mai adauga indexul de combustibil. Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier;

Pentru plata la livrare se mai adauga 15 lei.

Pentru livrare sambata se adauga 28 lei.

 

 

NOTIFICĂRI DE LIVRARE

Din momentul în care dumneavoastră plasați comanda online și până la livrarea acesteia, este posibil să primiți următoarele notificări:

  • Când comanda este procesată in depozitul nostru, un e-mail de confirmare a comenzii, și atunci cand livram comanda dvs. curierului, un e-mail cu numărul de urmărire(AWB).
  • In ziua livrării veți primi din partea firmei de curierat un SMS care vă va informa că livrarea urmează să aibă loc în ziua respectivă.
  • Veți fi contactat de curier cu o oră înainte de livrarea efectivă.

Livrarea va avea loc in fața ușii blocului, ȋn cazul ȋn care locuiți la casă, livrarea se va face in fața ușii proprietății dumneavoastră.

Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi anuntat printr-un mesaj SMS sau veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare.

Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.

 

PRIMIREA COMENZII

În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm:

  • Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
  • Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări

În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la numerele de contact artvent.md

Vă rugăm să rețineți că, în calitate de client, aveți la dispoziție două 2 zile în care să ne aduceți la cunoștință cu privire la lipsa unor colete sau piese. Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda.

PRODUSE DETERIORATE

Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm:

  • Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării”

Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.

În oricare dintre situații, contactați artvent.md pentru a raporta această problemă.

 

  • Produsul dumneavoastră are un defect de calitate?
  • Lipsesc componente din comanda dumneavoastră?
  • Comanda dumneavoastră a fost deteriorată ȋn urma transportului curierului?
  • Ai şi alte reclamații in legătură cu produsul

Vă rugăm să contactați la numerele de contact artvent.md sau folosește formularul asociat adresei de e-mail. Te rugăm să menționezi si numărul comenzii pentru a diminua timpul de verificare şi identificare a acesteia.

Vă rugăm să aveți în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării ei.

Dacă Artvent RTD aprobă reclamația, vom acoperi toate costurile de înlocuire ale produsului.

6.JURISDICȚIE

Legea aplicabilă este legea Republicii Moldova. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau încetarea prezenților Termeni și Condiții se vor rezolva pe cale amiabilă de către reprezentanții parților (beneficiar și furnizor). În cazul imposibilității unei înțelegeri între părți, soluționarea litigiului revine instanțelor de judecată din Republica Moldova.

 

Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor

Adresa: mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel: (022) 74-14-64
E-mail: consumator@apc.gov.md
Site: www.consumator.gov.md

 

Examinarea reclamației se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului.